chokladfreak

Alla inlägg under februari 2014

Av Ellinor Hemligt - 25 februari 2014 08:24

Igår hade jag ingen tanke på att blogga! Sorry  Jag var i stan, sen så hängde jag me la frendoos!♥♡

Idag ska jag simma! Och i söndas så kickboxa jag, så man kan ju bara kalla det svätt! Phu! Så ...

Det tar ca 100000 år för mig att skriva, för jag skriver på mammas, min funkar inte! :( Men vi ses!  ♡♥♡


Detta blev ett kort inlägg, ja, jag vet! :( 

Av Ellinor Hemligt - 22 februari 2014 19:06

Hejhej! 
Maten idag vart macaroner med köttfärsås! Mmmmmm. Det var väldigt gott.   Hahaha, jag tycker nästan all mat är gott! Tihi! 


Som övertexten säger: Jadu, bilderna talar med bara ett ord, stämmer på dehära bilderna. Den är ju helt sant! 

Det är några inspo bilder!            Hörs!   

Av Ellinor Hemligt - 22 februari 2014 16:54

   

Av Ellinor Hemligt - 22 februari 2014 16:32

Hejhej! Idag, på morgonen, så har jag kollat på film, och bara slappat. Jag har badat/Dushat och bara tagit de lungt. 


Igår åt vi tacos, det är vääääldigt gott. Fick ingen bild, men det får vara. Idag vet jag inte vad vi ska äta... haha.    Men ja, nu har vi sportlov, och det ska bli väldigt skönt! 

Måndag: Åka till V:ås och fixa min platta

Tisdag: Handla och simma

Onsdag: ?

Torsdag: ?

Fredag: ?

Lördag: ?

Söndag: ? 

Jag får väll hitta på nåt da'! 


Här kommer några bilder!   


      Hörs!    

Av Ellinor Hemligt - 21 februari 2014 13:35

  Efter skolan så gick jag på utvecklingssamtal, och det gick super bra!   

Mamma hade köpt cola, pringles, Nyponsoppa^^, och sötnosar (Gelégodis). Namnam.   

Bloggar lite senare! Baaaaj!    


Kör lite random hashtags! #fredagkväll #Tacos? # Godis #Cola #pringles #nyponsoppa #sötnosar #Gelégodis #maaaat #Ses #hejdå!

Av Ellinor Hemligt - 21 februari 2014 07:05

Hejsan! Nu äe det enkligen sportloooooov!   Thats purrfekt!   Jag tänkte bara göra ett inlägg nu på morgonen, ville se om min hjärna kopplade in datan nu på morgonen!   Såå Yääs! Vi hörs! Bay!       

Av Ellinor Hemligt - 20 februari 2014 14:13

Hejsan!   Som rubriken lyder: God Jul! Ja, igår fanns det knappt någon snö kvar, och man såg gräs, men nej.... i natt så har det snötat och bara den.... Det är typ 1000000 meter snö. Fyf*n...   Blääää! 

 

Vid våran gamla skola har dem gjort en cykelbana och runt själva cykelbanan så är det vatten, men nu så är det ju is, och igår, när det inte var någon snö, så var ju isen rätt så tjock, trodde jag... Jag braka igenom! Så jag fick en liten badtur!   hahahahhaa, typ....... Men det är ju inte djupt, och jag har ju ganska höga skor, så jag klarade mig!   Blev bara lite blöt om knäskålarna. 

 

Idag ska jag nog inte göra så mycket! Chilla lite? Sova? Men vi hörs!   

Av Ellinor Hemligt - 19 februari 2014 16:25

Ny blogg!   

Tidigare så hade jag en blogg med lösenordsskydd, men ville skaffa en ny, för den andra krånglade! 

 

Nu, efter skolan, så har jag bara slappat! Väldigt skönt faktiskt!  

Sista timmen så gjorde jag engelska läxan. Den tog ca 1 timme och göra! haha, men den var ändå ganska lätt! Jaja, nu ska jag fixa header, men vi hörs!    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej på snart 13 somrar! Jag älskar hästar och att ta foto! Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards