chokladfreak

Alla inlägg den 20 mars 2014

UKM

Av Ellinor Hemligt - 20 mars 2014 14:53

Hejsan! På lördag så är det ukm. Ukm är som en "Talangjakt" fast man tävlar inte. Vi sjunger och spelar instrument ock så! Jag och Sofie ska spela teater. PIRRIT!!! Sen så ska jag sjunga med Sofie. Blääääjk.   

UKM står för: Ung Kultur Möts. Det är super kul och underbart att stå på scen och göra sin"Grej". Så upp tidigt på Lördag, för ska vara på plats klockan 10. Så... aaa. 


Min kusin Cicci ska snart få ett till litet barn. LÄÄÄÄNGTAAR!  

Idag på nästan sista lektionen så fick vi se teater som några från 2- 6 hade gjort. FyF*n vad jag grät av skratt. Gaaaaaaaaah! Det bara rann ner för kinderna.     *becauseimbatman*

Av Ellinor Hemligt - 20 mars 2014 06:58

Hej. Ja, jag vet. Jag suger på att blogga. Jag har varit trött och slö och har velat varit ute med mina vänner när våren kommer. Alla svanar och blommor ploppat upp. Men igår morse så flyttade alla fåglar. Bajs.... 

Nu är det ett TJOCKT lager med snö överallt. God jul, säger jag bara. Och snart ska jag ju säga Glad Påsk. 

Det snöade hela dagen igår på eftermiddan, under natten och nu på morgonen. Nu är det ju skönt också att gå ut för att det blåser storm.   Och det är väldigt kallt!  

Aja. Bloggar när jag är hemmaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej på snart 13 somrar! Jag älskar hästar och att ta foto! Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards